Joëlle

Joëlle

Met haar achtergrond in Communicatiewetenschap en Marketing, en ervaring als advertiser, brengt Joëlle de perfecte combinatie van creativiteit, kennis en data-gedreven denken mee. Ze voelt zich als een vis in het water in de wereld van branding, content en creatieve campagnes. Ze houdt ervan om mee te bouwen aan de manier waarop Vitakruid gezien wordt en haalt plezier uit alles wat helpt om het merk dichter bij de mensen te brengen.

Afdeling

Marketing

Werkzaam sinds

2022

Functie

Lead Digital & Brand

Studie

BSc Communicatiewetenschap & MSc Marketing

Afdeling

Marketing

Werkzaam sinds

2022

Functie

Lead Digital & Brand

Studie

BSc Communicatiewetenschap & MSc Marketing

Samen met haar team is Joëlle verantwoordelijk voor een groot deel van de visuele content en digitale advertising. Onder haar verantwoordelijkheid vallen onder andere de campagnes op Meta en Google, de ontwikkeling van nieuwe merkuitingen en de doorvertaling van de merkidentiteit naar alle (digitale) marketingkanalen.

Wat haar rol bijzonder maakt, is dat ze nog dagelijks actief meedraait in de uitvoering van diverse marketing efforts. Van het ontwikkelen van merchandise tot het creëren van content of het analyseren van advertising resultaten, Joëlle heeft oog voor zowel het creatieve detail als de cijfers erachter. Het leukste vindt ze dat ze kan bouwen op de expertise van haar teamleden en tegelijk hen uit mag dagen om het beste uit zichzelf te halen. Samen groeien op zowel individueel vlak als bedrijf breed. 

Voor Joëlle is Vitakruid de ideale mix van haar twee passies: gezondheid en marketing. Ze waardeert de cultuur van hard werken, durven en gewoon doen. Er is geen hiërarchie waarin de luidste stem telt, maar de beste argumenten bepalen de richting. Die vrije sfeer en ruimte om te experimenteren en fouten te maken geven haar dagelijks energie. 

Het meeste plezier haalt Joëlle uit projecten die bijdragen aan de branding van Vitakruid. Of dat nu iets kleins is zoals een leuke social post of iets groots zoals een nieuwe tv-commercial, voor haar draait het allemaal om de positieve merkperceptie en het overbrengen van de kwaliteit van de producten. 

Haar visie op gezondheid? 
Voor Joëlle betekent gezondheid vooral een sterke basisroutine: sporten, gezond koken, voldoende nachtrust en aandacht voor mentaal welzijn. Ze probeert haar voeding zo puur mogelijk te houden en altijd verse producten te gebruiken. Over de jaren heeft ze ervaren dat investeren in gezondheid loont. Een consistente routine maakt volgens haar direct verschil in hoe je je voelt. 

Door haar werk bij Vitakruid leerde Joëlle veel over de werking van nutriënten. Waar ze vroeger supplementen vooral koos op basis van trends, begrijpt ze nu hoe de ingrediënten echt werken en dat kwaliteit het verschil maakt. Ze weet dat supplementen een waardevolle aanvulling kunnen zijn, mits je kiest voor de juiste samenstelling. Goedkoop blijkt vaak duurkoop en er bestaat geen 'one size fits all'. 
 

Bekijk andere teamleden

Elk teamlid draagt op een eigen manier bij aan onze missie. Bekijk wie er nog meer betrokken zijn bij Vitakruid.