Levering

Levering vindt steeds plaats conform de Algemene Voorwaarden.

Hoelang duurt de zending?

Wanneer je een bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur, versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16:00 uur of in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. 

Kan ik de levering van mijn pakket volgen?

Ja, je krijgt van ons een e-mail met Track & Trace informatie over jouw bestelling. Heb je geen Track & Trace ontvangen? Dan kan het zijn dat deze in de spambox terecht is gekomen of we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Bel of mail ons dan even om dit door te geven!

Krijg ik een factuur bij de bestelling?

De factuur van de bestelling krijg je de eerstvolgende werkdag toegestuurd via de e-mail. Heb je geen factuur ontvangen? Dan kan het zijn dat we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Bel ons op 085 2104 300 of mail ons op [email protected] om dit door te geven! 

Waar wordt mijn pakket geleverd als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij de bezorging van PostNL, zullen ze het pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, zal jouw pakket geleverd worden op een dichtbij gelegen afhaalpunt. Soms is het mogelijk om tijdens de levering van het pakket al eerder aan te geven dat het elders bezorgd kan worden.

Is het mogelijk om een bestelling naar het buitenland te versturen?

Ja, internationale verzending is mogelijk. Voor de exacte hoogte van de verzendkosten voor internationale verzending kan je contact met ons opnemen via [email protected].

Voor verzendtarieven binnen de EU geldt een vast bedrag van €12,98 (exclusief BTW)

Voor verzending binnen Nederland en België geldt een vast bedrag van €3,99 (inclusief BTW) bij bestellingen beneden de bestelwaarde van € 40,-, daarboven gelden geen verzendkosten.

Heeft de NAVO-top invloed op de bezorging van mijn bestelling?

Tijdens de NAVO-top van 22 t/m 27 juni gelden er extra veiligheidsmaatregelen en verkeersbeperkingen in delen van Nederland. PostNL past daarom tijdelijk de bezorgroutes aan. In sommige gebieden in Noord- en Zuid-Holland kan dit zorgen voor vertraging bij de bezorging.

In een aantal wijken van Den Haag is tijdens deze periode zelfs geen bezorging mogelijk. Bewoners zijn hierover geïnformeerd door de gemeente. Op de website van PostNL kun je een kaart bekijken met alle getroffen gebieden.

Onze pakketten worden verzonden vanuit Hoofddorp, dat zelf ook binnen het getroffen gebied valt. We verwachten dat het overgrote deel van de bestellingen gewoon op tijd wordt bezorgd, maar houd er rekening mee dat enkele zendingen later kunnen aankomen dan gebruikelijk.

Wil je vertraging voorkomen? Plaats je bestelling dan vóór donderdag 19 juni om 16.00 uur.

Advies op maat

We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.

Vraag gratis advies aan
Britt
Britt
Lead Customer Care
Merel
Merel
Productadviseur
Ilona
Ilona
Productadviseur
Contact mogelijkheden
Onze therapeuten zijn tot 17:00 uur bereikbaar
Doe de Vitaminetest

We bieden iedereen graag uitgebreid gratis advies van onze productadviseurs.

Start mijn Vitaminetest

Benieuwd welke vitaminen of mineralen je nodig hebt?