Klantenservice | Vitakruid

Klantenservice

Bestellen

Via de webshop van kunt u alle Vitakruid producten bestellen. Heeft u hulp nodig bij het maken van een juiste keuze dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze helpdesk (tel. 0252-534 883).

Betaalmogelijkheden

U kunt gebruik maken van onderstaande online betaalmethoden

       

Maar u kunt ook "gewoon" op rekening bestellen

IBAN nummer Vitakruid B.V.: NL 28 RABO 0144 1695 84

Betaalt u per bank? Vermeld dan uw factuurnummer. U ontvangt de factuur per e-mail.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW. Indien u bent ingelogd met uw professional account dan ziet u daarnaast de inkoopprijs excl. BTW.

Klachtenprocedure

Een klacht is vaak nuttige feedback, wij zullen in ieder geval niet moeilijk doen.

  1. Een klacht kunt u indienen via ons algemene e-mailadres info@vitakruid.nl of via ons contactformulier.
  2. Wij streven ernaar om tijdens werktijden binnen 8 uur inhoudelijk op uw klacht te reageren, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht.
  3. Een klacht kan zowel gaan over onze dienstverlening als onze producten.
  4. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van de klachten dan willen wij u graag verwijzen naar het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Retourneren

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (klik hier om te downloaden), maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.

Ons retouradres
Vitakruid B.V.

Jadelaan 61

2132 XX Hoofddorp

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Bestellen en betalen

  1. Bestellingen die voor 16.00 uur bij ons binnen zijn, worden dezelfde werkdag verzonden.
  2. Bestellingen worden afgevelerd door PostNL op het door u opgegeven afleveradres. Meestal is dit op werkdagen binnen 24 uur.
  3. Bestellingen kunnen worden betaald via de door ons aangeboden veilige online betaalmethoden of 'gewoon' op rekening. Bestellingen dienen in ieder geval binnen 14 dagen te worden betaald.

Levering

Levering vindt steeds plaats conform de Algemene Voorwaarden.

  1. Bestellingen worden geleverd via PostNL
  2. Direct na het versturen van uw bestelling ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code.
  3. Indien u niet thuis bent tijdens de levering dan zal PostNL de eerstvolgende werkdag nog een afleverpoging doen of het afleveren bij uw buren. Indien u de tweede afleverpoging niet thuis bent, dan zal de bezorgen het achterlaten bij een afhaalpunt of afleveren bij uw buren.
  4. Bestellingen die voor 16.00 uur worden besteld, worden dezelfde werkdag verzonden. Wij hebben de afspraak met PostNL dat er binnen 24 uur geleverd wordt. Echter kunnen wij en PostNL hier geen harde garantie op geven dat dit bij 100% van de leveringen gebeurt.

Verzendkosten

  1. Bestellingen van Consument (definitie consument wordt gegeven in artikel 1 van onze Algemene Voorwaarden), waarbij het afleveradres zich in Nederland of België bevindt, worden franco geleverd mits het netto factuurbedrag groter of gelijk is aan € 40,00 (incl. BTW). Bij bestellingen met een lager factuurbedrag worden verzendkosten in rekening gebracht van € 4,00 (incl. BTW) voor zendingen binnen Nederland of België, en € 15,00 (incl. BTW) voor zendingen elders in Europa.
  2. Bestellingen van Professional (definitie professional wordt gegeven in artikel 1 van onze Algemene Voorwaarden), waarbij het afleveradres zich in Nederland of België bevindt, worden franco geleverd mits het netto factuurbedrag groter of gelijk is aan € 50,00 (excl. BTW). Bij bestellingen met een lager factuurbedrag worden verzendkosten in rekening gebracht van € 5,00 (excl. BTW) voor zendingen binnen Nederland of België, en € 15,00 (incl. BTW) voor zendingen elders in Europa.
  3. Extra kosten voor snelgoed, expres-, rembours- en zendigen buiten Europa worden steeds separaat in rekening gebracht.

 

 

BijlageGrootte
Bestand Modelformulier voor herroeping21.74 KB